کیش جایگزینی مناسب در خط پروازی قطر به امارات
نوشته شده توسط : پناهی نیا

کیش جایگزینی مناسب در خط پروازی قطر به امارات

 

کیش جایگزینی مناسب در خط پروازی قطر به امارات

مشاور نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خبر از اجرای پروژه‌های مشترک و حضور قطری‌ها به جزیره کیش توسط شرکت کیش دوحه گیت هتل سورینت مریم کیش داد.

این ‌روزها بابک حق‌شناس مشاور نماینده غرب هرمزگان در مجلس پیگیر حضور و سرمایه‌گذاری قطری‌ها در جزیره کیش است، وی در این رابطه گفت: در سال گذشته ارتباطاتی بین سرمایه‌گذاران قطری‌ و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش برقرار شد و امروز این امر با حمایت‌های دکتر انصاری لاری مدیر عامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش جهت سرمایه‌گذاری قطری‌ها و بررسی وضعیت و زیرساخت‌های صنعت گردشگری و تفریحی در جزیره کیش امکان پذیر است.

وی در ادامه افزود: تصمیم بر این است برای این امور شرکتی ایرانی قطری مشترک ثبت گردد. شرکت کیش دوحه گیت با سهامداری مشترک ایرانی‌ها و قطری‌ها در حال تأسیس است و شماره ثبت آن نیز اخذ گردیده است و مراحل اداری خود را طی می کند. این شرکت توسط سفارت ایران برای سرمایه گذاری قطری‌ها در دوحه تایید شده است و آنها ارتباطات نزدیکی با مقامات قطری دارند.

در ادامه وی خبر از برگزاری جلسه مشترک با مدیرعامل و برخی مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش در تاریخ 19 شهریور خبر داد و فرمود: در این جلسه پروژه‌ای گردشگری سیاحتی ارائه شده است که با مشاوران خبره و قطری‌ها مورد مطالعه قرار داده‌ایم، این پروژه در واقع یک کار جامع و مناسب با اقلیم کیش است. این پروژه که تا به امروز در کشور اجرا نشده، امیدست با اجرای آن کمکی برای جذب گردشگر در کیش باشد.

وی در ارتباط با جزئیات این پروژه برای تأیید نهایی به سازمان منطقه آزاد کیش واگذار کرد و گفت: فعلاً وارد جزئیات آن نمی شویم در حال رفع کردن هتل مارینا پارک کیش مسائل جزئی هستیم. بعد از تأیید نهایی در رابطه با آن به‌طور کامل صحبت می کنیم.

وی با اشاره بر حمایت‌های خوب سازمان منطقه آزاد کیش، فرمود: همزمان چندین هدف را دنبال خواهیم کرد. فعلا پیگیر بحث توریسم درمانی هستیم و برنامه هایی جهت سرمایه‌گذاری اشخاص حقیقی و حقوقی قطری در کیش داریم.

حق شناس با توجه به مناسبات رفتاری بین دو کشور امارات و قطر و موقعیت قرارگیری کیش در راس جغرافیایی با این دو کشور گفت: قطعا فرصت مناسبی برای جزیره کیش ایجاد خواهد شد تا واسط پروازی در بین دو کشور قطر و امارات باشد و جایگاه عمان را در این زمینه بگیرد، چراکه هزینه پایین‌تری دارد و مسیر آن کوتاه‌تر است.

شرایط جغرافیایی و سیاسی این منطقه به اندازه ای مناسب و ارزشمند است که می توان از آن به خوبی بهره برد. پرواز کیش به عمان برقرار است، با کمک کیش ایر خط پروازی کیش قطر راه اندازی خواهد شد و امروز در حال پیگیری می باشد. یکی از دغدغه‌های اصلی آقای دکتر انصاری لاری راه‌اندازی این خط پروازی است.

قطری‌ها برای گذراندن تعطیلات آخر هفته خود به امارات می‌رفتند ولی با توجه به مناسبات سیاسی که اخیراً بین قطر و امارات به وجود آمده، الان با پروازهایی بلند هتل پانیذ کیش به کشورهایی نظیر ترکیه، آذربایجان و ایران(تهران و شیراز) می‌روند، با توجه به اینکه قطر با جزیره کیش فاصله ی کوتاهی دارد، اگر برای تعطیلات قطری‌ها فرصتی ایجاد شود، می‌توانیم پذیرای گردشگران قطری در جزیره کیش باشیم.

قطری‌ها علاقه زیادی به مسافرت با ماشین دارند، در ارتباط با این مسئله نیز صحبت‌های اولیه برای برقراری خط کشتیرانی با کشتی‌های رو رو با توانایی حمل خودرو صورت گرفته است.

گروه تورهای کیش با دارا بودن کادری مجرب به عنوان مجری تخصصی تور کیش معرفی شده است تا گردشگران بتوانند با قیمتی مناسب و ارزان به جزیره کیش سفر نمایند. با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید در رابطه با تور مد نظرتان اطلاعاتی کسب کنید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: کیش جایگزینی مناسب در خط پروازی قطر به امارات,اخبار کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش,قیمت تور کیش,تور ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: